10.5.12

Alltid SnowboardVäder!

Min bräda älskar alla väder! Därför var jag tvungen att bygga denna. En balans-stång för snöfattiga dagar :D hihi... inspiration fick jag från denna videon. check it out!

Bygget tog 3tim för hand. Lätt värt det! Men trä var tydligen inte det bästa materialet (slits ganska fort bl.a.) men hoppas kunna uppgradera min lilla "woodie" med en fin metall-rustning senare i sommar.

 Har redan hunnit hoppa lite. Sjukt svårt att hålla balansen på den bara! Men det tar sig. Så kanske jag slipper bryta några fler nyckel-ben nästa vinter, hehe. Då kanske jag kan hålla balansen på down-räckena :P vore ju bra...

Har filmat lite när jag hoppar, men de blir inte visat idag. Sparar det lite till, så har man något att jämföra med och se om man går framåt :) Sjukt rolig och sjuuuukligt jobbig träning ^^


Hade gott, så hoppas jag vi ses på Longboard Playground nu på lördag i Skövde!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar