28.5.12

Coastal Culture


Hade en så sjuuuukt skön helg i Varberg förra helgen! :D Har levt på det hela veckan nu! Folk överallt som var intresserade av brädsport och extremsport. Sällskap på vägen hade jag tre sköna lirare, varav ni ser dem två i baksätet på bilden nedan. Stokifierade till tusen!

Malin Rapp som är en riktigt duktig kite- och wakebard-brud. Kika hennes sida.
Fick se henne åka wakeboard och var sjukt fascinerad - vad duktig hon är!

Och bredvid henne Lyckoaktivisten Erik Fernholm som gjorde en härlig föreläsning på lördagen. Kika lyckoaktivist.se

Jag & Linder bodde i bilen. Det gick grymt bra. Bilden får representera min L Y C K A av att madrassen fick plats i bakluckan! För annars hade vi behövt pussla ihop ett tält mitt i natten. Men det slapp vi :D yeay!

På lördagen var det Meet Up! Heldag att träffa massa andra tjejer. Vi hade longboardskola bl.a. Och ni ser ju vilket härligt gäng vi blev! Alla var jätte peppade och glada. Man ville ju lära känna vartenda en av dem, men det hann man ju inte...hahaha :) men det blir säkert en chans nästa år igen! Får vi hoppas.

Vi hittade en gryyymt härlig longboardbacke också de'klart! :D Den var suuuperbrant och kort, och låg mitt i smeten av hela CC-festivalen! Perfekt!! Fick några skrapsår (för att jag inte hade köpt några armbågs-skydd. illa av mig! fyfy) Men jag var super stoke:ad VARJE gång jag åkte nerför den backen! Det var awsm! (har inga bilder på detta tyvärr, men de kommer hoppas jag) Men Varbergs-backen 4ever in my heart <3
 



Nästa år ska jag dra med varenda kotte jag känner ner till Varberg! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar