24.7.12

Edit från Fonna/SnowDome :D

Ä N T L I G E N är den klar! :D

Editen från våran helt otroliga resa till Norge och sen spontana tvärvändning mot Tyskland. Helt underbar Road Trip :) Tack så sjukt mycket Erik för äventyret. Du är bland dom roligaste prickarna att åka bräda med! ;D



Kommentarer om editen då: Den är bara på mig, eftersom Erik var så taggad på att göra en stor edit på hela resan med alla fina miljöer vi upplevt osv. Så sa jag att jag gör bara en liten edit då. Men den blev ju inte så liten.
Det var så mycket jag ville ha med. Därför har jag varit lite vimsig i redigerandet och därav har det tagit lite extra tid :p hehe. Men nu är den klar. Och jag är nöjd :) hoppas ni gillar den också. Så ser vi fram mot Eriks edit såsmåningom :D

STAY STOKED !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar