30.3.13

Betwen two seasons

Jamen, ibland kan det bli lite tokigt när säsongerna byter av varan. Men det är gött! :D Förra veckan spenderades sittandes på golvet några timmar (för jag är sjukt taggad på vår nu)...


...men igår åkte vi snowboard (det var grymt kul !) på dagen, sen drog vi och hämtade min färdig grippade longboard på Evolver. Är riktigt nöjd faktiskt. Lite kreativitet, tålamod och pang på pannkakan så är brädan som ny. På kvällen körde vi GoKart, första gången för mig! ...och WOW! att det är så roligt att köra fort och sladda hade jag ingen aning om! xP motorfordon kanske är min grej trots allt?


!! yeah !!
Njaa, jag gillar nog mina brädor mer ^^
I call it "Snowboardbrud på longboard"

tips: följ @Evolverstore på Instagram. Där händer det lite kul grejer med oss i Evolver Crew med mera :) tjao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar