8.8.13

Brädbrudarna

Igår hade jag två mysiga besökare från Jönköping. Nu när Evolver säljer ut allt så passade dom på att komma hit och hjälpa till med butikstömningen. Malin köpte äntligen en Dervisch Sama och blev den lyckligaste kvinnan på jorden! Så vi var tvungna att åka upp och inviga brädan i Våmbskleven.

Malin gjorde sin första pushup slajd.

Vi bestämde oss för att det behövs en gemensam grupp för oss brudar i områden här omkring. Så numera har vi startat gruppen Brädbrudarna dit alla tjejer är välkomna! Nybörjare så som veteraner. Då blir det lättare att samlas och åka tillsammans oftare och dela med oss av kunskap & inspiration.

Fem brädor i kofferten och tre taggade brudar.

Vi vill nu kalla oss systrar med Longboard Girls Crew Dalarna och Stockholm Longboard Girls Crew. Ni hittar på saker hela tiden. Det är häftigt att se så mycket stoke runt omkring vårt lilla land :) Ser fram mot ett systerligt samarbete!

Babes on the terrace

Ser fram mot nästa gång vi ses! :D det var en riktigt kul kväll. Det slutade inte förrens jag hade fler skrapsår än jag haft på väldigt länge. Dessutom lyckades jag skada mig när jag kom hem också. Haha.

STOKE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar