1.6.14

Wakeboard Girl Camp

I helgen har vi hängt ett stort gäng brudar på Breddas wakeboard park och bara "köttat" livsglädje hela helgen! ^^ Jag skojar inte när jag säker att jag har sån träningsverk att jag inte kan gå. Ni skulle kunna föreställa er en haltande anka som vaggar fram, eller om ni har sett Terminator när Arnold är skadad och ändå tar sig framåt. Så ser jag ut när jag försöker gå.

MEN vad  K U L  vi har haft !

Några av alla härliga kvinnor jag lärt känna

Breddas wakeboard park ligger utanför Uddevalla och drivs av den härliga familjen Hoppe. Det var Judith och Jeremia som höll i campet, och dom som fick oss pressa våra muskler till det yttersta.

Vi startade varje morgon med yoga också! Hoppas kunna få tag i någon kul bild på det. Annars finns det på film vettu ;) så kommer det en edit så småningom, hehe. 

Så här sitter vi och chillar för det mesta och peppar varandra med fina vrål och hurrar skrik.

Låt mig presentera Judith Hoppe!! Matfixaren nr.1

Vi gjorde en grymt kreativ gruppbild också! Se där hur det kan bli. Den riktiga bilden
får ni se så småningom ;) hehe, när den kommer ut...
Stina demonstrerar "hur man hoppar högt"

Mer om vad vi övat på ser du i filmen här du bara måste kika!


Förövrigt kan vi tacka vädergudarna för all den sol vi fick! Underbart gött när till och med  j a g  har fått lite färg på låren ;) inte illa av mig tycker jag.

Ja . . . ni ser ju själva vilken utsikt.

Jag har verkligen haft en grymt peppande helg och är så himla glad för alla grymma tjejer jag fått träffa. Det finns faktiskt fler än jag som gillar att hålla på med såna här farliga sporter :) Jag ser fram mot mer wakeboard i sommar och hoppas att ni också blir peppade av att prova denna fantastiskt adrenalinfyllda sport. Film kommer så småningom har jag förstått, och lovar länka den så fort den dyker upp ;) för den lär bli grymt peppande och härlig !

Tjooos ,  för den här gången!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar