11.6.14

Film från Ravenhill 8.0

Här kommer Simon Andersons Ravenhill film från helgen! :D
Om ni inte var där och kikade borde ni verkligen kika nästa år. Hela stämningen är omöjlig att fånga på film. Longboardåkare i skinnställ som far nerför backarna måste skådas i verkligheten!


Med bara 6 veckor kvar till Tjeckien börjar jag bli riktigt nervös och ännu mer förväntansfull. Backen och brädan gick inte så bra som jag ville i helgen. Men som en vän sa till mig att så är det när man har tävlingsinstinkt och jag ska se det som en morot att bli bättre. Och jag älskar ju morötter! xD

Att döma på mitt breda leende efter sista åket, och hela bilfärden hem, så hade jag en kanonkul helg! Ni är såna härliga människor allihop och livsenergin spred sig som en svär över hela ramberget vill jag lova. Synd att det inte är fler Svenska tävlingar på ett tag. Ser fram mot Taberg Downhill Challange i början av September och framför allt The Gathering weekend i Stockholm!

Några feta foton från Sandi Habinc - kika hela hans album Ravenhill 8.0

Starten




Riktigt snygga foton Sandi !
Stay Stoked!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar