24.6.14

Motrocross tjej

Idag har jag kört motorcross på riktig bana för första gången. Sjukt roligt och läskigt på samma gång :D men jag var en lyrisk tjej efter mitt sista åk och hela vägen hem i bilen och resten av kvällen. Haha!

Det var grymt mycket svårare än jag trodde. Speciellt med stora stenar överallt, klurig bana och väldigt hal sand. Med en stor tung maskin under mig som jag inte hade så bra koll på. Men den gasade när jag sa te' den iaf. ^^ hehe

Ingen bild på mig den här gången, men den här killen var mycket duktigare, så han blev mycket bättre på bild också ;) men snart ska jag köra lika bra som han! (eller nästan, hehe)

Brorsan körde alldeles för mycket i söndags så han hade ont i hela kroppen. Han stannade i garaget och mekade på sina barns cross istället. Hoppas dom kommer våga prova den så småningom..

Vilken pärla! Våran pärla ^^ But what a beast, wrooom !

Always Stay Stoked !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar