19.8.12

Stockholm är så sjukt nice!

Vill bara säga att vi har det awsome i Stockholm! :D

Jag vann bästa tjej i O-tangs Slide Jam och blev sjuuukt glad för mina nya stimulus hjul! Dom kommer bli awsome att byta med. Och vann även ett sett med kullager på Game of Skate. Kan det bli mer perfekt kombo? :) hihihi



Har även kört min första downhill tävling! Eller snarare mitt första downhill åk i hela mitt liv. Shit det var ganska så roligt ändå :) Jag åååkkttteee skiiiittffffooorrrttt xD
                -> se film nedan <-

2 kommentarer:

  1. aah fan vad grymt! Grattis till vinsterna också, du var ju awesome! Var det inte lite läskigt med downhill? Såg ju ut att gå så galet fort?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo det var läskigt. Men jag tog det tillräckligt safe varje åk så jag slapp krascha. Men de är ju när man klarar av de läskiga som adrenalinet gör åket så sjuukt mycket värt det! :D de var awsm!

      Radera